سرگرمی ها

مرجعی برای سرگرمی در وب

در رابطه با بی ام و

  • ۱۱:۵۴

ب ام و (به آلمانی : BMW ) که کوتاه شدهٔ عبارت (به آلمانی : Bayerische Motoren Werke ) به معنای صنایع موتوری بایرن است، یک شرکت خودروساز آلمانی است، که از تولید کنندگان بنام خودروهای لوکس و موتورسیکلت در جهان بشمار می آید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر مونیخ قرار دارد.

برگرفته از ویکی پدیا 

 

پس از اینکه سری 6 در پیش از یک دهه ی قبل ، از خواب زمستانی بیدار شد ، بی ام دبلیو کروکی بزرگ به جایگاه شک برانگیزی در دنیای اتومبیل رانی رسید که رقیبان بسیار اندکی داشت . مرسدس بنز کلاس S بسیار گران تر بود . در حالیکه کلاس E، کروکی، در زمینه گراند تورینگ چیز زیادی برای عرضه ندارد . مرسدس بنز sl صندلی عقب ندارد . و پورشه ی 911 ، به نسبت گران تر است . در واقع فورد موستانگ و شورلت کامارو، شاید از نظر قیمت به سری 6 شبیه ترین باشند . روکش های بسیار تمیزی که روی کنسول قرار داده شده بود ما را حسابی تحت تاثیر قرار داد . بی ام دبلیو آن را "Fineline" خود نامید ولی به نظر می رسد که جنس آن از چوب زبرا باشد . تنه هر درختی که قطع می شود، تاثیر آن در مدرن بودن و طراوتی است که می بینید خودروهای دیگر با نوعی فیبر کربن گل آرایی شده اند .

 

 

برای اینکه با سایر ماشین های صنعت اتومبیلرانی برابری داشته باشد ، صندلی های عقب تنها بدون جای پا تعبیه شده است . برای کسانی که جرات نشستن روی صندلی عقب را داشته باشند ، ورود و خروج از بالا به پائین صورت می گیرد بی ام دبلیو از نظر نداشتن سرو صدا در کابین چندان آرام تر از موستانگ کروکیGT نبود ، سر وصدای آن در در حالت کروز با سرعت 112 کیلومتر بر ساعت ، اندازه گیری شده است . موستانگ نیز دارای دنده دستی است . اگر به یک پدال کلاچ در سری 6 نیاز دارید ، می توانید تمام مسیر را از یک M6 سبقت بگیرید .در غیر این صورت شما را با یک ZF هشت سرعته، دنده اتوماتیک تنها می گذاریم که با پدال هم کنترل می شود و بسیار عالی است و در همه جا حاضر است و یا بی ام دبلیو هایی که هنوز کسل کننده و رنج آورند و انتخاب دنده در آن بسیار پیچیده است . بسیارخوب، احتمالاً باید بررسی این ماشین کوچک را به پایان ببریم . غیر افراد علاقمند به خودروهای نیمه قیمتی ، کمتر کسی به مقایسه مدل 6، موستانگ، یا کامارو با دیگر خودروها می پردازد .

 

 

ولی مقایسه موستانگ و کامارو ارزش کاری بی ام دبلیو را کمرنگ می کنند . یک بنز، هر بنزی که باشد، با یک قیمت معقول برای مسافرت های طولانی راحت تر است و قیمت خودرو ذکر شده در رنج قیمیت متفاوتی قرار دارد . هنگامی که بی ام دبلیو 235i، با داشتن مزیت های قدیمی خود، به ویژه از لحاظ کنترل فرمان، به بازار می آید، مالک قلب های ماست . اگر سر کیسه را شل کنید ، مدل 911 ویژگی های بیشتری از لحاظ راحتی و هندلینگ دارد . خودرو ما، که به پکیج اسپورت مجهز شده است ، به نظر می رسد که خیلی افراطی و مصنوعی اسپورت شده است . موتور توربو شارژ 6 همچنان محبوب است ولی به دلیل 2 تن وزن اضافه شده، احساس می کنیم کمی سنگین شده ایم . در عین حال، حتی در امتداد اتوبان سواری بسیار ناراحتی داشت تغییرحالت خودرو به COMFORT+، شرایط رانندگی را بهتر کرد، اما اینکه بی ام دبلیو فقط یک حالت تعلیق داشت خوشایند ما بود . همان یک حالت به نظر می رسید در همه ی شرایط خوب عمل می کند . پس جایگاه 640i کروکی کجاست؟چرا؟ چون خودرویی است که مجهز است : کاپوت دراز، داشبورد کوتاه، و خودرویی پر از چیزهای بزرگ صرفنظراز این که این اتومبیل برای یک شخص خاص است شخصی که ترجیح می دهد در یک موستانگ یا کامارو دیده نشود و فقط COMFORT+ را ترجیح می دهد .

  • ۱۷۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی